Libertas

NOVI SUSTAV NAPLATE: Uspješno zamijenjene 11 504 kartice

Poštovani korisnici,

Nakon uvođenja novog sustava naplate, koji je već u prvoj fazi rezultirao povećanjem brzine prodaje karata, brzine registracije putnika I brzine ulaska u vozilo, Libertas Dubrovnik nastavlja sa procesom zamjena magnetnih kartica koje su se koristile u prethodnim inačicama sustava naplate. Do sada je, bez naknade, 11504 komada starih karata, zamijenjeno novim kartama.

DUBROVNIK CARD/DUBROVNIK PASS

Prema odluci nositelja projekta, neiskorištene Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card), koje su prethodile sadašnjem Dubrovnik Pass-u, mogu se iskoristiti i vrijede do 31. prosinca 2022. godine. Budući je pripadajuća autobusna karta sastavni dio paketa usluga Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card), istu je moguće koristiti samo unutar vremenskog roka trajanja Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card), odnosno u roku 1, 3 ili 7 dana od dana prve aktivacije Dubrovačke kartice (Dubrovnik card), kao i uz samo predočenje Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card).

Temeljem prethodno navedenog, u slučajevima traženja zamjene autobusnih karata iz paketa Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card) od strane imatelja kartica, iste je moguće zamijeniti samo uz ispunjenje oba uvjeta:

  • predočenje računa, odnosno dokaza o kupnji
  • uz predočenje neiskorištenog paketa Dubrovačke kartice (Dubrovnik Card).

Vezano za zahtjeve kupaca o zamjeni pripadajućih autobusnih karata, a koje čine sastavni dio paketa usluga koje obuhvaća Dubrovnik Pass, iste je moguće zamijeniti novim autobusnim kartama isključivo ako je Dubrovnik Pass važeći, odnosno ako nije istekao vremenski rok od njegove prve aktivacije.

Zamjena ovih kartica obavlja se na sljedeći način:

Kartice je potrebno odnijeti na prodajno mjesto Libertasa (Grawe, Mokošica, Pile, Lapad), ispuniti obrazac Zahtjeva za zamjenu karata, uz njega priložiti karte koje želite zamijeniti. Provjera i zamjena će se obavljati u prostorima Libertasa u Komolcu, na adresi Ogarići 12, a podnositelj će biti obaviješten o ishodu provjere dok će zamijenjene/nove kartice biti dostavljene na prodajno mjesto naznačeno u Zahtjevu.

DNEVNE I P KARTE

Za dnevne i P karte koje su u slobodnoj prodaji nije potrebno priložiti račun već samo kartice koje će biti zamijenjene ukoliko su neoštećene, važeće i neiskorištene. 

Kartice je potrebno odnijeti na prodajno mjesto Libertasa (Grawe, Mokošica, Pile, Lapad), ispuniti obrazac Zahtjeva za zamjenu karata, uz njega priložiti karte koje želite zamijeniti. Provjera i zamjena će se obavljati u prostorima Libertasa u Komolcu, na adresi Ogarići 12, a podnositelj će biti obaviješten o ishodu provjere dok će zamijenjene/nove kartice biti dostavljene na prodajno mjesto naznačeno u Zahtjevu. Nove, zamijenjene kartice će biti izdane na onaj broj vožnji koji nije iskorišten na starim karticama.

KARTICE ZA JEDNU VOŽNJU

Putniku s ranije kupljenom S-kartom vozač će uzeti tu (staru) kartu i izdati ispisan kupon za vožnju (opcija izdavanja kupona postoji na blagajni kod vozača) i iskorištenje se odvija direktno u vozilu – ne na prodajnom mjestu

 

icon calendar 02.11.2022.